Hemma hos oss...

Såhär ser ena delen av vårt vardagsrum ut just nu. Vill ha lite lila kuddar i soffan också men innan jag fått tummen ur så har jag väl bytt färg... ;)
Trivs iaf väldigt bra med detta, älskar tv-bänken och det runda bordet. Hur praktiskt är inte
det med småbarn?!!! :)





Det här med inredning är ju speciellt.. De grejer jag är hemma är saker som JAG tycker om och som JAG tycker är fint. Sen vad andra tycker det struntar jag helt i.
Man ska inreda personligt och efter sitt eget tycke och smak.
Jag får inspiration från andra men aktar mig från att kopiera saker. Jag vill ju få mitt eget!
Jag försöker att ha en röd tråd genom hela huset, även om det är svårt.
Men ju äldre man blir desto säkrare är jag på vad jag gillar.
Jag vill ha ett hemtrevligt hem där man ser att det bor nån (o tro mig, det går inte att ta miste på i denna röran) och inte alldeles kalt och sterilt. 
Växter gillar jag så det finns det mycket av! :) 
Det jag skulle vilja ha mer av är belysning. Det är nåt jag sällan lägger pengar på men jag vet ju att det behövs och att det blir så bra om man bara tar tag i det. 
De blir te o inhandla det på Ullared tror jag bestämt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide