Gräsänka.

Är inte så roligt alls.. Igår tyckte jag det var riktigt skönt. Allt flöt på och barnen somnade i tid förutom att Oscar vaknade av och an innan han fick mer mat 21.30.
Vi tog sovmorgon (skulle jag vilja ha varje dag) till 7.15. Gött att vakna utvilad(obs, ej utsövd)!!! :)
Idag lämnade jag Theo på morgonen och sen raka vägen hem och putsade klart fönstrena. Herremingud så de var skitiga!! Jag skäms nästan... Men nu är det gjort. Hade ju planerat in o ta det på rut-avdraget men jag får ju aldrig tummen ur och ringer! Typiskt men nu gjorde jag det ju själv istället...helt gratis. :)
Röjde som bara den. Putsade och ahde mig, riktigt skönt!
Theo var sur från det att jag hämtade honom och har vart det hela dagen från och till. Mindre kul men nu sover han iaf. Oscar krånglade också (varför inte liksom) så det var lite kaos ett tag.
Men det är nu glömt efter att Oscar somnat på egen hand i sin säng! Hallelujamoment på den!
Har testat lite andra rutiner på kvällen och de kanske börjar göra verkan nu, hoppas!

Känns jättekonstigt att inte Robin är hemma...men imorrn kommer han! Tur de, det är som att familjen inte är hel. O det är den ju inte såklart, men trodde inte det skulle bli så markant!

Nu, soffhäng! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide