Försöker...

...lära mig att redigera bilder. Hm..vet inte alls om jag gör rätt utan gör bara som jag tror och jag tycker det blir ganska bra ändå. En riktig fotograf tänker säkert annorlunda.
Vi tog ju en massa bilder på barnen häromdagen, mest Oscar och några syskonbilder som icke blev bra.
Ska försöka mig påt igen nån dag i andra kläder osv.. Men de jag tog har jag nu försökt att fixa te..
Ett riktigt bra alternativ till att gå till en svindyr fotograf iaf. Hade tänkt gå iväg nån gång om nåt år och tagit på hela familjen..det hade vart kul, o det kan jag ju inte göra själv! :)



Ska göra en canvas på nåt foto hade jag tänkt. Har ju två på Theo redan och vill ha några på Oscar, de två tillsammans och på hela familjen. Ska ha alla samlade på en vägg i sovrummet så alla behöver ju
inte vara så stora, utan det blir olika storlekar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide