V.36

Magen växer så det knakar och jag är nu inne i 9:de månaden...jiiihaaa! Helt otroligt när man tänker på att om drygt 3 veckor är vi 2barns-föräldrar!! Kan inte fatta..
Idag är det exakt 1 månad till BF. Men det blir ju lite tidigare. Skönt att veta att man slipper gå över tiden!
I måndags rensade jag 2½ rabatter. Rensade ogräs och klippte bort alla fula blad från lökarna.. Shit vad ont jag hade efter!! Men det gick över iaf...hade bara träningsvärk på tidagen. Gött.
men jag ska ta det lite lugnt nu. Mår såå mycket bättre när jag inte gör en massa grejer. Det är inte värt det..
Igår kände jag mig för första gången svullen i ansiktet.. Nu börjas det tänkte jag då men idag är jag inte alls svullen. Så vi får väl se hur länge det går innan det smäller till...
Mår riktigt bra nu måste jag säga. Kunde vart värre. Får jag sova en hel natt så mår jag toppen. O tar jag det lite vackert så mår jag ännu bättre! Har inte lika bra tålamod med Theo alla gånger men han är oftast väldigt snäll och beskedlig så det går fint!




Lillebror V.36 (35+2)

Trot eller ej men idag har jag köpt en till barnvagn..haha.. Så nu har vi 3. Men men..det är en vagn med liggdel som bebisen kan ha när jag eller Robin går själva. Han kan ligga i den på altanen..osv.. Liiite mer utrymme för honom o det är onödigt att gå med syskonvagnen om inte Theo är med.
Kostade några få hundralappar så det är ingen stor utgift alls!! Gött!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide