V.35

Bebis mår braaaa! Hickar för fullt!!! Alltid neråt så den lilla ligger med huvudet neråt garanterat. Känns enormt mycket tryck neråt nu också..oh lord. Där magen börjar putar det rakt ut o precis i vecket gör det ganska ont.. Inte direkt skönt o större blir man ju!
Magen känns sprickfärdig iaf...

Är väl egentligen inte enorm så men det är tungt tungt just nu. Ryggen är mycket bättre! :)
Kan bero på att jag inte sytt nåt och inte gjort alltför många knop i onödan. Gött!
Allt hade känts så mycket jobbigare om jag haft halsbränna och sura uppstötningar. Just nu äter jag ju Losec för det o jesus vad skönt att slippa. Det var pest o pina förra gången... 

Har druckit cider vissa kvällar och då har jag känt mig spyfärdig när jag lagt mig. Så det misstaget ska jag inte göra om.. Beror nog på att magen är som högst just nu också..om nån vecka vandrar den neråt.. :) 
Är väääldigt glömsk. Även om jag blir påmind så kommer jag inte ihåg vad dom pratar om...helt otroligt. 
Jag har gaanska bra minne annars men det var som sist...man tappar ex antal hjärnceller vid graviditet och förlossning. Tur de kommer tebaks..! :) 

Har varit sugen på mjölkprodukter sista veckan..eller veckorna. Det passar inte riktigt ihop med min mage dock..men har gett vika för vissa grejer iaf. Såå gött, jag som aldrig dricker mjölk annars. Just nu är det rödmjölk med Kellogs Frosties som är det godaste på hela dan! :)  


V.35 (34+3)

4 veckor kvar imorgon!! :) Längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Angela

Mina hjärnceller kom aldrig tillbaks.. Jag har såååå kopiöst dåligt minne.. Jag kan vara mitt i en mening och glömma bort vad det är jag pratar om.. Helt sjukt.. Har fått börja skriva ner allt på kvällen så jag kan komma ihåg nåt.. =)



A

2011-05-20 @ 09:17:35
URL: http://massamumsigt.blogspot.com
Postat av: Iris

Hahah..jag vet hur det är Angela! Det lär väl bli ännu värre när den lilla här kommer också.. Det är väl det att man fokuserar väldigt på barnet/barnen nuförtiden. Får hoppas det sakta men säkert går över!! :)

2011-05-20 @ 22:15:36
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide