V.33

Bebisen hickar för fullt.. Tror även han har borrat ner huvudet mellan benen. Eller..nää men lagt sig med huvudet neråt iaf. Ska höra om bm kan känna det på måndag när jag ska dit.
Det gjorde djävulskt ont i förrgår iaf..o de kändes som att han tryckte sig ut nästan.. :)
Har haft en vecka med ganska mycket ryggont och huvudvärk. Har haft en del foglossning och känt mig tung och osmidig.. Idag har jag mått mycket bättre!! :)
Fick en massage av mamma igår o även av Robin på kvällen...det hjälpte!!! Såå skönt!! :)
Idag har jag tvättat klart alla bebiskläder o lagt iordning i garderoben. En hylla med 50-56 och en med 62-68.
Det är myyycket kläder!! Men det går åt... Theo var ju ingen bebis som spydde speciellt mycket o inte heller bajsade nå vidare.. Men lillebror kanske blir nåt helt annat så det är bra med mycket ombyten!
Tänkte titta på nätet efter en skötväska också..sålde ju våran vagn o då medföljde skötväska så vi står utan just nu. Egentligen skulle man kunna använda en vanlig väska med lite extra fack i. Får se vad som finns..men vill köpa det snart o packa väskan klart. Man vet ju aldrig..
Frågade Theo förut om han skulle krama lillebror när han kommer till oss. Då sa han -Pussa bebis!!!
Han längtar verkligen efter en alldeles egen bebis han..o kommer bli en stolt storebror!!
Läste en blogg förut o Theo var med o tittade. Det var en liten filmsnutt på en ledsen bebis o Theo ville se om o om igen...såg säkert 10-15 ggr..o han sa -Bebis ledsen.. Pussa bebis, o så pussade han dataskärmen.
Så gullig.. :)



Lillebror V.33 (32+2)


Storebror V.33

Vette katten om jag är mindre nu som jag trodde..tycker det ser större ut men bilden är ju också annorlunda så..
Ligger nog ganska lika tror jag!
på måndag ska jag till Bm o mäta mig osv.. :)


Kommentarer
Postat av: Sara, Siri & Thor

Inte långt kvar nu, underbart va?!

Postat av: Iris

Jaaa!! Nu längtar man vääääldigt mycket!! :) Ska bli såå roligt o känner mig så mycket lugnare denna gång. Nu vet man ju hur det går te! ;)

2011-05-08 @ 22:33:10
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide