Torsdag.

Lämnade en trött Theo på dagis imorse... Var sen som alltid! Åkte raka vägen till Vårdcentralen där de skulle kolla på min "plupp" jag har på ryggen. Det visar sig vara en cysta, förmodligen helt ofarlig.
Han sa att man kunde vänta till efter förlossningen men jag fatta aldrig riktigt varför egentligen.
 
Så jag sa att nej...vi gör NU! Vill inte vänta med jobbiga saker...blir bara ännu jobbigare då.
Så han la bedövning och skar bort dreten. Usch o fy..jag är ju lite harig när det gäller sjukhus och sånt. När jag var mindre svimmade jag tom hos tandläkaren..flera gånger!

Sist jag skar bort nåt från kroppen..oj vad konstigt det lät..så var det en grej på ögonlocket. Då svimmade jag..
Men man blir väl äldre och visare. Har kommit på att alla gånger jag svimmat har mamma varit med. Hon gör mig lite nervös genom att vara mer orolig än vad jag är själv... Hahha..

Så senaste åren har jag gjort alla besök själv och det har gått mycket bättre!
Så även idag..det var lite obehagligt men det kändes typ ingenting! Skönt.. Nu är den borta och jag har fått 2 stygn på ryggen. Ska tillbaka o ta bort dom om 12 dagar..

Theo sa häromdagen..när han drog i min tröja och såg pluppen. -Mamma bort puppen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide