Snö...

..i maj?! Ja så kan det gå. Vaknade 6 och gick på toa. Såg då världens största snöflingor i määngder!!!
Hahaha..sa till Robin att han fick köra försiktigt.
När jag skulle gå till dagis med Theo var allt borta...så ingen skada skedd! Jag har ju räknat med ett rejält bakslag på detta fina väder vi haft så jag är inte förvånad!
Nu kan det bara bli bättre...för vinterjackan vill jag inte använda mer. Idag åkte den på men ingen mer dag, tack!
Låg halvvaken på morgonkvisten..hade så jäkla ont i magen. Kändes som magkatarr..o det kan ju stämma. Läste på informationen för tabletten mot halsbränna jag äter o där stod det på vanliga biverkningar:
Buksmärtor, illamående/kräkningar, diarré, gasbildning, huvudvärk.
Så förmodligen kan det komma av det...får se om jag ska fortsätta äta eller inte. Ungefär som att välja mellan pest eller kolera.....
Har jätteont i fogarna när jag ligger i sängen o när jag väl är uppe har jag jätteont i nacken o ryggen. Så jäkla drygt.. Men kom på igår att alltid när jag går på tex. semester eller lång ledighet så får jag mer tics.
Alltså, när jag har tics så spänner jag mig o får på det sättet ont i rygg, nacke, huvud osv... 
Har ju lite tics annars också men när jag jobbar eller gör nåt där jag är fokuserad så är det inte alls mycket.
Men jag har ju märkt att jag haft riktigt mycket sista veckan. O det är ju den sista veckan som jag haft ont!
Så nu får jag väl sysselsätta mig te max för att slippa de där jäkla ticsen.
De sitter ju i hela kroppen, vet fasen inte hur jag lyckas komma på allt. Eller det är det väl kroppen som gör..
Jaja...nu ska jag ta tag i att sy hissgardin till bebis-rummet och lägga gardiner till vårt sovrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide