Ny dag nya möjligheter!

Skönt med en ny dag. Idag tar vi nya tag!! Jag har sovit bedrövligt men men..känner mig lite svullen här o där.
Vätskan börjar göra sig påmind!!! Vägde mig en snabbis innan jag gick från bm igår o nu har jag gått upp lite mer än 7kg. Inte mycket men det är 2 kg sen sist..alltså på 2 veckor! :)
Men det är ju ett tecken på att bebis växer och att vätskan har anlänt! Jiiha! :/

Ska dammsuga och torka golven nu är det tänkt.. Sen en snabbis på loppis. Vid 14 ska vi på kalajs med Robins släkt. Blir skoj!! :)
Har köpt nya jeansshorts och en kortärmad skjorta till Theo men det är ju typsikt att vädret är dret... Får se om vi tar jeans istället eller om vi trotsar vädret och klär oss somrigt!

Ha en bra helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide