Nere..

Ibland går det upp o ibland går det ner. Idag är det neeeeeer. Vet inte varför..vill bara gå o lägga mig.
Har iaf lärt mig att jag ska inte lyssna så jäkla mycket på andra. Alltså inte för att andra ljuger, inte alls. Men bara för att andra varit med om en sak betyder inte att det blir samma för mig.
O så blir jag besviken för att det inte blir som jag trott. Dumt dumt dumt...

Jag har iaf fått ventilera hos bm idag...känner mig så jäkla osäker och nere inför förlossningen. Vi kom fram till att det är ju inte konstigt.. Jag, frisk som en nötkärna, ska gå igenom en stor operation samtidigt som vi får se vårt andra barn komma till världen! Två stora grejer på samma gång.
Men jag ska klara det. Kommer säkert vara nervös, ingen tvekan men jag vill ju inte vara ett vrak när han kommer ut så jag får helt enkelt förlita mig på personalen och bara ta det lungt!!

Nu blir det chips, cola och choklad.. Från mina fina fina vänner.. Blev firad igår när vi var på afterwork med gamla arbetskompisarna. Dom är för goa..fick p-kort på MQ också. Blir toppen snart när man blir lite mindre igen! :):):)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhh, skitdag då! Satanaperkälääää! Eller nåt. Du gör helt rätt som känner efter själv vad du behöver för din förlossning, Hade det varit jag hade jag gjort samma sak. Du känner dig själv bäst. Så nu är jag klar med mina självklara saker att säga för att peppa. Hoppas du får en jättefiin helg! Ta hand om dig! Stoor kram!

2011-05-27 @ 21:39:09
Postat av: linda

men gumman då.......allt kommer att gå super bra, det här klarar du galant pöss och kram på dig

2011-05-27 @ 23:19:16
Postat av: Sofie

Märker att jag blir sämre och sämre på att skriva. Skyller allt på hormonerna. ;) Men hoppas du förstod vad jag menade. De är proffspå det där så det går fint ska du se. :) Kusinen mådde bra efter op o tyckte det var bättre med kejsarsnitt pga stor bebis båda ggr. Kramar i massor

2011-05-27 @ 23:56:00
Postat av: Iris

Tack! Vad snälla ni är.. Det känns mycket bättre nu! :)

Kram på er

2011-05-29 @ 13:08:29
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide