Måndag

Helgen har gått foooort!!! Vi har varit på 60+81års-kalas med Robins hela släkt. Jättetrevligt!!
Robin gick ut efter...jag var inte såå jättenöjd. Inte för att han går ut..inte alls! Det får han gärna göra- Tycker bara det är gött o vara själv ibland! Men sista gångerna, eller egentligen varje gång så blir HELA söndagen förstörd för att han är bakfull. Han är grinig, jag blir grinig och det går såklart ut över Theo.
Tycker det är synd att slänga bort en hel söndag för en fylla. O vi hade planer som jag inte ville vara utan..
Men...han tänkte på det själv. Så klockan 23.30 kom han hem! Gött!!

På söndagen var vi ute o planterade lite och Robin målade vindskyddet/insynsskyddet på vår altan.
På eftermiddagen skulle vi till vänner i Kil som fått barn. Tog då en sväng förbi Barnens Hus och köpte ett regnskydd till syskonvagnen. Gött o ha det gjort!
Men....när jag tagit in vagnen och gjort rent osv.. o skulle prova det så ser jag ett märke med Brio på plasten. Alltså regnskyddet är ett speciellt till Phil and Teds barnvagnar.. Så nån har förmodligen bytt ut och lagt det i en billigare kartong. Grrr....jävla männniskor! Rätt störande för jag har varit där 2ggr sista veckan och det är ganska drygt att åka i onödan för att nån snål jäkel har sparat en 50lapp.

Så Barnens Hus får ett besök snart och sen ska jag köpa en vit sprayfärg. Ska göra en väggtext vit..den har varit svart innan...hur tänkte jag där??! Ska nog spraymåla en lykta jag har ute också. Den är sliten men värt ett försök iaf!

Vi var ju som sagt o hälsade på en 2-veckorsbebis igår...åååhh..vad söt han var! Nu längtar man extra mycket efter vår egen.. O det dröjer inte! Skumt!!
Theo tyckte det var jättespännande..men det blev lite konstigt för honom. Han blev helt speedad på slutet och lyssnade inte alls på vad jag eller Robin sa. Han är egentligen ganska lugn och beskedlig och gör oftast (haha..) som vi säger. Han ville iaf pilla lite på bebisen..ta han lite i handen o klappa på magen o håret. Så söt så!

Igår när det var dags att sova...han var JÄTTEtrött...så gick det inte alls. Han var grinig och låg mest och pratade o härjade. Fick vara uppe med oss. o jag var dödstrött sen några timmar tillbaka.
Men..det gick bra och tillsut somnade han..tror klockan var 21.30. Herregud..men men.
Det tråkiga blir ju morgonen efter. Speciellt om vi ska vara på dagis 9.00. Då är han långt ifrån pigg när jag väcker han, om det behövs, men vad ska man göra?!
Hoppas det blir bättre ikväll..

Gött att det fina vädret är tillbaka!! Synd att det ska blåsa så förbannat bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide