Kyckling..

...blir det till middag idag för er som undrar! :/
Måste förbereda ordentligt så jag o Theo kan äta innan Robin kommer o så får Robin hem o käka o duscha..sen ska vi hälsa på Johanna med familj.. Ska bli skoj o se vart o hur de bor nu!!
Alla möjliga köper ju hus nu förtia..vi är liksom "i den åldern" som en säger. Fast man kan också vara "i den åldern" utan att ens VILJA köpa hus. Alla är vi olika o tur är väl det! :)
Att bo i lägenhet har verkligen sina fördelar det med!!

Jag hoppas inte att folk känner att bara för att vänner och bekanta skaffar hus o barn o allt vad det är så förväntas dom göra det. Absolut inte.. Alla är vi i olika fas i livet, förhållandet, karriären osv.
Är lite tråkigt med folk som aldrig är nöjda med det de har, utan hela tiden tänker på allt de INTE har. Lite svårt att njuta av livet då. Slappna av o ta livet som det kommer..var nöjd med det du har, inte det du inte har.

Ibland drömmer man sig bort till soliga stränder osv...men jag kan ju inte gå o fokusera på det hela dagarna. Har jag inte tid med utan jag försöker njuta av dagarna hemma. Herregud man har ju hela livet på sig.
Just nu passar det väl inte så bra med resor osv..o det gör mig faktiskt inte ett dugg!! Jag gillar att vara hemma och vet att det kanske inte blir såå mycket njutning på en solsemester med 2 småbarn så jag kan klara mig utan i några år. Pengar är tydligen bra att ha också.. :)
 Men nån gång är det väl vår tur igen..

Ikväll tror jag iaf att vi bokar en tripp till Kolmården med Linda, Micke och kidsen.. Ska bli sååå kul!!
Det är mest för att jag VET att barnen kommer tycka att det är såå roligt!!! :) O jag kan väl erkänna att jag också gillar djurparker o sånt.. ;)

Såå nu börjar det bli dags för en prommis te dagis.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide