Iphone-hysteri

Det är ju verkligen galet vad Iphone-mobiler det finns överallt..alla har dom alla vill ha dom... Inte jag, faktiskt!
Är nöjd med min enkla sak..blir knäpp när jag får låna nåns o ska ut på nätet o hittar inte o tycker sidan e knas. Inte som när man sitter vid datorn. O umgås man med nån så sitter personen på mobilen hela tiden! Hur socialt är det?? Nu ska vi inte dra alla över en kam, alla är absolut inte såna.
Men 95%.. Det kommenteras om allt man kan tänkas göra under dagen på Facebook.
Typ: -Nu har jag bajsat! -Till affären och köper mjölk. -Gå ut med hunden! Osv... Ganska tråkigt!! O oviktigt.
Sen finns det ju dom som uppdaterar allt hemskt som händer dom..o det blir värsta följetången. Ok, jag har ju också facebook och ibland så skriver man totalt ointressanta saker och ibland kan man tex berätta om en graviditet.. Men inte 5 uppdateringar om dagen. Jag har ett liv!!!! :)
Hur hinner dom?!

Ja...herregud jag skulle kunna fortsätta hela dagen. Men jag har som sagt ett liv, måste väcka Theo för snart kommer en efterlängtad Leah hit med sin mamma!!! :):)
O vi ska grilla korv och äta fruktsallad!! Gött mos skulle man kunna säga.. o ikväll äter vi tacos(totalt ointressant vad vi äter men jag vill ändå meddela ifall att NÅN kanske bryr sig..)!
Fredag o det betyder...HELG!!! :)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide