Funderar...

Fan...den där jäkla doktorn har gjort mig osäker på mitt beslut ang. snitt... Eller från början var det ju inte mitt beslut trodde jag utan  det var bara så det skulle bli.
Det hade vart lättare om han sa direkt att absolut du ska snittas, ingen tvekan. Nu känner jag mig som nån som går den "lätta" vägen... Men egentligen VILL jag ha en vanlig förlossning. Men jag vill inte ha samma komplikationer efteråt...... Det är konstigt att flera doktorer och barnmorskor säger olika om det här. Alla har ju sagt att det kommer bli värre vid vaginal FL och han sa att det inte var säkert..utan att man isåfall skulle göra allt som gick för att det inte skulle hända igen. Varför gjorde dom inte det vid första tänker jag då?!
Nu vill jag bara få det "överstökat"..slippa prata om det o gå vidare...eller nåt. Är bara så förvirrad. Gör jag rätt? Gör jag fel? Vad är rätt o vad är fel..?
Ut kommer han väl iaf..på nåt sätt o just nu är det 17juni som gäller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide