Fredag!!

Idag har vart en bra dag..med min fina lilla kille! :)
Vi hämtade upp min syster eller motter Fia som Theo säger...åkte sen till Ikea. Gick ett ganska snabbt varv och åt lite köttbullar och fikade. Theo älskar Ikea!! Hahha..men det är väldigt barnvänligt faktiskt.
Han blev såå nöjd när han fick sin tågbana. Han har vart så inne på tåg på sistone.

Den lekte han med en timme i sträck när vi kom hem. Utan att nån annan behövde vara med...helt otroligt. Han körde runt runt runt med tågen..haha..så go så!
Var även in på Obs o köpte blöjor. Brukar handla det där för de har ju ett sånt blöjkort. Var 10e paket får man gratis.. :)

Blev 3 paket till Theo för 220:- och ett till bebben för 5:- (hade en kupong..) o så lite mat inför helgen.
Blev en sväng förbi Toys´rus (får inte tet med stavningen riktigt..) där vi köpte ett pussel. Eller det var 2 pussel på 20 bitar vardera. Theo är jätteduktig på pussel så jag har haft lite dåligt samvete för att vi inte uppmuntrat det riktigt.. Har inte hittat nåt bra utan hade helst velat ha ett rampussel på ca 9-15 bitar men det finns ju fasen inte!

Nu blev det ju 20 bitar utan ram och det gick hur bra som helst!! Liiite vägledning behövde han men shit vad duktig han är.. Går jättesnabbt för han att hitta bitarna! :)
Måste vara nåt han fått av mig.. ;) Var också duktig på pussel som liten...faktiskt! ;)

Hade lovat honom pizza idag eftersom Robin skulle bort på galej. Det var poppis. Vi delade på en! :)
Sen kom han ihåg (givetvis) att vi köpte skruvar och stjärnor på affären så dom åkte fram direkt efter. Det var gött tyckte Theo! :)

Som jag anade så somnade han inte alls i sängen förut. Så vi satte oss i soffan och vips somnade han på min arm.. Alltså han var JÄTTEtrött när vi la oss också men det är som att det låser sig för han. Ligger och blundar och somnar nästan in o då kommer han på sig själv och börjar hålla låda. Vevar med armar och ben och gör ljud och gud vet allt.. :)

Nu är det väl min tur att somna sött.. Imorrnbitti åker vi till Sandra och barnen.. mysigt! Ska bli kul o se hur dom bor och att prata lite. Tiden går alldeles för fort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide