Bärsskogen!

Idag fick jag sovmorgon...jiiihaa! :)
Vaknade innan Theo och gick in o la mig o mös bredvid han. Men vaknade han då?! Näää...fick prata lite och stryka han över håret. Tillslut så.. 8.30 var klockan då! :)
Skönt att vara utvilad för en gångs skull!!!

Efter morgonbestyr så åkte vi till Mariebergsskogen eller Bärsskogen som Theo säger! :)
Väl där tog vi en varsin korv med bröd..med ungefär 10 kråkjäklar runt oss. Theo tyckte det var skitkul när mamma försökte skrämma dom o sprang efter. :/

Sen kom Marie och Leah o vi hängde i lekparken och titta på djuren.. Det är ju såå mysigt där! O man kan liksom göra vad man vill..det finns så mycket att göra! :)
Det roligaste var ju att Leah premiärbajsade på toaletten..hahaa. O av alla ställen väljer hon Naturums toalett. Toan hemma släng dig i väggen.. Nu får mamma o pappa åka till Naturum när hon ska göra nr.2! ;)

Theo har vart en snäll kille idag..skött sig exemplariskt! :) Gött... O han somnade dessutom med mig idag!! Det tackar vi för.. :)
Så jag firade med att tona håret, inte en dag försent, och göra en ansiktsmask. Nu kollar jag BB sen blir det nog natta!! :)

Imorrn ska jag förbereda packningen inför helgen. Vi har bestämt att åka till stugan på lördag..o hem på måndag. Theo längtar! Han ska åka båt och fiska..ska bli såå roligt!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide