Zzzz...

Skulle vilja sova som Törnrosa...i 100år o vakna upp pigg som en mört! :)
Var ju faktiskt barnledig hela helgen..typ. Men på nätterna iaf! :) Sov tyvärr inte så bra ändå..blev sent båda kvällarna och vaknade tidigt. Typiskt men men..
På lördag är vi bortbjudna till vänner och då blir det säkert sent och på söndagen ska jag iväg till barnmässan. Vet inte om jag ska orka ta med Theo än..hmm....tveksamt men jag får se. Finns ju lite roligt för han också men jag börjar jobba 12.30 så ska gå igenom relativt snabbt och med en 2åring så går ingenting snabbt...eller smidigt!
Nu kommer suget igen...på äppeljuice. Kunde inte motstå i affären förut så var tvungen att köpa. Fan..får mest ont i magen men jag är såå törstig och det är så gott!!!! :):)

Nu är det dags att ta fram en massa trädgårdstidningar och planera lite för vår trädgård. Hur, när vad ska beskäras...och så vidare.. :) Kan bli intressant..haha..men det är väl bara att lära sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide