Vår!!!

Gud vad härligt med vår. Det kom lite snö under natten men vad gör det? Allt är ju borta nu så... :)

Vårtecken i vår trädgård...







Igår gav jag mig på att beskära och klippa ner lite växter..herregud. Hahah..har ju ingen aning men jag har kollat upp ordentligt hur jag ska göra så det blir nog bra med det!
Man måste ju lära sig!!! :)
Har nu kollat upp några fler växter o ska ta mig ut en stund. Måste ju få lite frisk luft!
Är hemma och är sjuk..Theo är på dagis. Får man göra så?? Hmm...tror det men man vet ju aldrig. Kände iaf att jag behöver vara hemma själv annars är det ingen idé..är hemma imorgon också.
Tappade en av mina fina ljuslyktor i golvet förut...så jävla klantig!!! Det är inte dne första som går sönder...åhhh vad tröttsamt. Får leta efter en likadan men tror inte jag kommer hitta tyvärr..så äre.
Men är iaf väldigt sugen på att köpa nya inredningssaker till hemmet så det kanske blir nåt helt nytt istället.
Finns mycket fint i butikerna nu.. Village har sååå myclet fint att jag skulle kunna handla för flera tusen..usch o fy, det ska jag inte göra!! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så får man absolut göra när man är sjuk (herregud - hur skulle man klara sig annars!), men däremot får du inte ta ledigt och sen skicka honom till dagis, vilket också är ganska logiskt :)

2011-03-30 @ 19:54:20
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Iris

Vad bra!! :) Då behöver jag inte ha dåligt samvete.. :) Ja har man magsjuka så går det ju absolut inte... :/ Ledigheten har jag koll på iaf!! Vet att vissa gör så men fy..det vill ja ej. Då vill jag ju va med Theo! :):)

2011-03-30 @ 20:25:58
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide