Vår!! Nu!!!

Vill verkligen att snön ska tina upp och att det blir vååååår! Är trött på minusgrader och snö och kyla.. Speciellt är jag trött på alla sjukdomar som avlöser varandra. Vi vabbar konstant känns det som. Tur att vi delar upp det så bra som vi gör...hade jag vart hemma varje gång hade jag inte fått många kronor i lön varje månad. :(
Det konstiga är att han var ju hemma förrförra veckan..hela veckan dessutom, för hosta och feber. Nu är det samma sak igen!! Han har knappt hunnit bli frisk..så det är lite drygt. Som tur är ingen feber än sålänge..men men..den kommer väl som ett brev på posten den med! :)

Ska bli roligt att se alla lökar komma fram när snön äntligen försvinner... Vi planterade en hel del i höstas så det ska bli spännande. Gjorde man rätt när man planterade el inte..?! Vi får helt enkelt se..det bästa av allt är att jag under denna tiden är ledig!!! Guuud vad gött det ska bli! Jag kommer definitivt inte kunna sitta i rabatterna hela våren med stor mage men jag kan gå runt o se hur mycket det växer varje dag osv.. :)

Nu ska jag kolla hur vi gör med dagisplatsen när jag går hem..kan vara idé o tänka på det nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide