Vååårrrr!!!!

..ja i luften iaf. Det dröjer ju innan den verkligen är här men den är på god väg iaf! Det har töat och smält jättemycket idag och det är såå positivt. Det var visserligen glashalt på cykelbanor osv pga att det har frusit på nu på kvällen men men. Blir bättre imorrn!!!

Fick vänta på bussen i 1timme!!! Fattar ni...1timme!! Stadsbuss som egentligen går 3ggr i timmen. Jävlar vad sur jag var..o nu är jag extremt frusen! Ska hoppa in i duschen och värma upp kröppen. Imorrn blir det jobb 9-18 sen tar jag helgen. Gött mos! :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!!Ja det vore underbart om våren kunde slå till nu!Själv så har jag legat inne i en vecka och varit helt utslagen...hostar och genomförkyld!Så drygt nu de sista veckorna innan Grynet ska komma!Har försökt samla krafter och vilat!Börjar se ljuset i tunneln och rösten börjar komma tillbaka :)

Ha en mysig Lördag kväll !!!Kram på er

2011-03-05 @ 18:14:30
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide