V.26

Då var man inne i en ny vecka..o tänk..imrogon går jag in i V.27..har liksom inte hunnit med denna vecka. Men ett kort innan Robin for iväg hann vi med..dock lite knepigt men men. De får gå!
Bebben knööör och knör i min mage och jag känner tydligt när han spänner ut foten eller handen. Nåt spetsigt är det iaf.. Det är gött..gör inte alls ont och inga sparkar i revbenen, än.
Jag är enormt kissnödig hela tiden..men kan bero på att jag är så jäkla tördsig hela tiden! :)
Äter mycket..och ofta. Är mycket mer hungrig denna gången..men röt mig säkert mer också.
Jag har fått beviljat havandeskapspenning!! :):)::) Är väldigt lättad..trodde inte jag skulle få. Eller jag var inställd på det för att inte bli alltför besviken. Det lönade sig och nu är jag jätteglad!! Det betyder att Theo får gå kvar på dagis 15timmar tills lillebror tittar ut. :) Det är egentligen det bästa..så han slipper gå hemma med en trött mamma som inte orkar gå ut..och hitta på saker. Han får leka med sina kompisar och får lite miljöbyte!
JAg i min tur får vila!!! Det är mycket värt de 15timmarna.. Ska bli hur gött som helst! Då kan jag ägna mig åt Theo resgten av dagen sen.
KÄnner av ischias när jag står och går mycket..vilket jag gör typ..hela tiden! Blir extra jobbigt att stå på stegar och så..då hugger det ordentligt i ena skinka..haha..måste se görsköj ut om man går bakom mig. Men men..inte så mycket att göra åt. Halsbränna och sura uppstötningar hälsar på titt som tätt. Så drygt men jag äter mina Rennie så går det över för en stund iaf. :)


V.26 (25+2)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide