V.25

Har inte orkat tagit nåt kort som jag brukar...får bli ikväll eller nåt. Så ni får stå ut med ett me klära på! ;) 
Har iaf gått in i vecka 25.. alltså 15 veckor kvar! Eller något mindre med tanke på att jag blir snittad minst en vecka innan bf. Skönt!!
Lillebror bökar runt i magen väldigt mycket nu!! Sparkarna blir mer och mer tydliga. Han gillar icke när jag lutar mig framåt..då sparkas det hejvilt. Mer plaaaats mamma!!! skriker han nog då.. :)
Imorgon ska jag till Bm och det ska bli roligt att prata lite, lyssna på hjärtljud (tror jag..), väga mig och för att sen kunna jämföra mot första graviditeten. Ingen graviditet är ju den andre lik sägs det. :)


Tjoohoo!! I V.25 (24+2)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide