V.24

Som jag säger varje vecka..tiden går fooort!! :):):):)
Tycker magen har växt rejält sista veckan.. Det är riktigt jobbigt att böja mig framåt. Kanske är magen högre denna gången?!! Annars känner jag mig rätt smidig. Ena stunden jättestor o gravid o andra stunden smidig och inte alls särskilt gravid. Jag tänker liksom inte lika mycket på det denna gång.
Allt flyter på och man har redan lite koll på vad som händer när osv. Veckorna flyter ihop och det är inte många veckor kvar att jobba.. skumt!
Ska till barnmorskan snart också, ska bli roligt! Då kan vi jämföra med förra graviditeten och få höra hjärtljud...myspys!!


V.24 (23+3)

Jaaa, jag vet att man kan skymta tuttarna. Men orka inte ta om bilden. :)
Bebis sparkar mest hela tiden. Inte alls som Theo. Även om Theo sparkade rejält så gjorde han det bara när jag rörde mig eller på kvällarna.. Inte så ofta när jag satt still och inte alls när jag sov. Denna krabaten sparkar på nätterna när jag vaknar o går på toa eller in till Theo.
Han sparkar alltid när jag lägger Theo...o när jag lutar mig fram..det gillar han inte. Då blire trångt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide