Bättre!!

Theo använder det uttrycket lite då och då..låter jättekul. Som när man har torkat en snorig nära eller tagit bort kladd från händerna. Då säger han -Bättre!! :) Hahaha..våran lilla sötis!
Jag är också bättre nu.. Mår mycket bättre mot vad jag har gjort. Shit vad skumt att man kan bli så sleten och däckad av vanlig förkylning...för influensa tror jag inte att det var/är. Har ju inte haft feber mer än igår ett par timmar..o då "bara" 38grader...
Har haft Theo på dagis 2 dagar och det har varit guld.. Tacka gud för dagis!! :) Idag fick han vara hemma men det har gått jättebra..förutom att han totalvägrade att gå ut. INTE!!! Säger han..och det går inte att få på han en pinal. O sjuk o trött som man är så ger man med sig..orkar inte!!!
Hade tänkt att åka till Pekås och sen till Apoteket där jag ska hämta ut en baby-box med lite gratisprodukter.. :)
Men fick åka efter maten..när Robin kommit hem. Jag fick iaf ut han på eftermiddagen så vi fick lite luft!

Han har varit jätteduktig och hjälpt mig att så lite frön som förhoppningsvis ska bli blommor till sommaren.. Hahha,,,,vi får se! Det var iaf kul att greja lite. Sådde även lite persilja och ikväll har jag sått tomater.
Blir inget bildbevis förrän det har kommit upp nåt grönt ur jorden...


När man är hemma utan barn har man det riktigt städat. Detta var igår..såhär ser det INTE ut idag! ;)


Lite påskliljor. Teté-a-teté.



Passade på att vattna alla orkideér. Börjar bli riktigt varmt och soligt i fönstrena så nu blir det att vattna aningens oftare. Alla utom en stackare blommar eller har knoppar på väg ut. Roligt!!! :)

Imorgon blir det jobb igen..skönt att vara tillbaka i det vanliga livet! :)
Är ledig helgen så det blev en dags jobb denna vecka..haha..skumt. Men så kan det gå.
Har mycket roligt som händer i helgen så det ser jag fram emot!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide