Upp o ner!

Mest upp men anledningen till att jag är dålig på att uppdatera är denna jäkla trötthet!! Börjar kännas bättre..förmodligen för det fina vädret o solen som tittar fram! :)
Dagarna går i ett..o jag önskar att helgerna vore längre så man hann med mer.
Nu jobbar jag endast 7 veckor till..och av de veckorna blir det 4 veckor med helgjobb.
Har inte fått svar ang. havandeskapspenning men väntar väl lite te då. Tur att dagis är förstående! :)
Theo har fått sin stora säng och har sovit där en natt. Det gick jättebra! Vaknade en gång på natten och en gång på morgonkvisten..då jag la mig brevid han. Underbart o slippa sitta i en fåtölj tills han somnar eller stå hängd över spjälsängen. Speciellt med en mage som växer!!
Idag tog de ett tag tills han somnade men vi får hoppas han sover ok inatt. Imorrn väntar dagis och jobb 8.30-17.00. Sen är jag ledig tisdag torsdag denna vecka. Gött!
På torsdag ska jag till barnmorskan och kolla läget. Det betyder att jag är i V.25..."bara" 15 veckor kvar.. ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du Therese..tiden går fort! Tänk snart har du en liten till. Ska bli så roligt att jobba ihop idag! Va mysigt det låter att Theo har en stor säng. Hoppas han kommer sova gott där. Kram Anna

2011-03-07 @ 07:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide