Så kan det gå...

Theo ramlade från trappen ner på plattorna häromdagen... Det slutade såhär:


Innan...


Precis efter...


Med sårskorpa över näsan och under.

Tur det inte är dags för fotografréring på dagis eller nåt..haha..

Idag ska vi åka till Leklandet och ha roligt!! Vi blir några stycken så det blir väl en eftermiddag. Tur att Robin är med så jag slipper krypa runt där med mage..känns inte såå smidig. Syster ska med också så då får hon också leka med kidsen. :)

Igår hade vi tjejkväll emd tacos och spel..pratade och pratade. Det var välbehövligt och hade kunnat vara uppe hela natten och pratat men men. Sova bör man annars dör man.
Jag hade sendrag hela kvällen. Görskumt!! Eller inte..för det är ju sånt man får med graviditeten men ändå. Det var inte i vaderna utan i ena fingret och andra handen. O sen i båda låren på baksidan..haha..
Var tvungen att googla det och man skulle få i sig mer kalcium och magnesium, så jag svepte ett glas mjölk. När jag sen skulle sova hade jag sån halsbränna att jag fick ta en tablett..låg och rapade o hade mig. Usch!

NU ska jag....nog....gå ut och putsa fönstrena på utsidan. Iaf på ena sidan huset, på andra kommer jag inte fram för all snö! Shit..när ska detta töa bort! Känns som att snöhöger utanför vårt v-rums fönster kommer vara borta till midosmmar. O det är lång tid de! Får nog bli skottkärran och lassa till gatan eller nåt. Vi ska ju bygga trädäck snart! :)  Men vi insåg att det blir liite längre fram och att vi satsar på en bättre trapp och tak över ytterdörren först. Det är ingen snö där och varken tid eller pengakrävande. :) Passar bra... Tid och pengar är väl alltid nåt man vill ha mer utav!
Ska bygga tak till förrådet så att vi kan ställa cyklar och först och främst barnvagn där! Blir toppen!! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars Theo!

2011-03-21 @ 19:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide