Melodifestivalen!!

Igår var jag och Robin hemma hos Camilla och Erik o tittade på finalen av Melodifestivalen..eller ja. Robin och Erik förfestade kan man säga. :/ Inte såå intresserade av the music men vi tjejer tyckte det var bra!
För en gångs skull så gillade jag alla bidraget..typ. Tyckte det mesta var bra men att Erik Saade vann är ju katastrof!! Jäklar så dålig låt.. Han kan tacka sina fjortis-fans för den segern. Det kommer aldrig hålla sen...
Tänk er fjortis-tjejer. De har ingen som helst koll på pengar och ringer och smsar om vartannat. Jag vågar inte ens tänka på hur många gånger var och en har röstat på denna Erik Saade. Det blir nog dyrt för mami och papi när mob-räkningen kommer. :)
Vi vuxna som har lite mer penga-förståelse kanske röstar på den låten vi gillar. Kanske..i stora finalen. EN gång räcker. Där har vi anledningen till att inte tex The Moniker vann.
Nu kom jag på nåt helt fantastiskt!! Man skulle göra så att man endast kunde skicka en röst per mob-telefon/vanlig telefon. Då blir det ju rättvist!! Eller hur?! Tråkig att allt handlar om att tjäna pengar nu för tiden så det lär ju inte hända..men då slipper man iaf skicka iväg såna här fjortis-låtar som inte kommer nånvart.
Oj vad jag kommer få äta upp detta om han lyckas vinna. Hahha..men det bjur ja på!


Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

Håller med dig!

2011-03-13 @ 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide