Leklandet!

Idag gjorde vi Leklandet.. Kidsen älskade det!! :) Åka mera åka mera, sa Theo hela tiden! Hade knappt tid att fika...som i vanliga fall är hans favoritsyssla.
Jag försökte hänga på så gott jag kunde...trots en mage som gör mig lite osmidig..minst sagt.
Såhär kul hade vi iaf...


Undra vem som är räddast..Micke eller Levi?! :)


Hej vad det går!



Oj vad rädd jag var..haha.. Tur Theo höll mig i handen.. ;)


Lite balansgång!


Mina små troll!!


Finaste...


Polarna...


I bollhavet med motter Via.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ni såg ut att ha jätteskoj! Vi har ju avklarat lekland o lekplatser tack o lov! Jag menar att jag har blivit mätt på sådant efter alla år med tjejerna. Men Sunne vattenland tröttnar jag nog aldrig på eller Skara sommarland. Tjejerna har varit på många sådana och vi har haft så kul! Du har att göra nu i några år Therese!!!

2011-03-21 @ 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide