Ibland tar krafterna slut...

...o det har de nu gjort! Är såå jävla slut! Genomförkyld och täppt i hela huvudet! Hade jättesvårt att somna igår och har vaknat titt som tätt hela natten. Vaknade imorse helt genomtät och kunde knappt andas. Svårt att svälja och som knivar i halsen... Nu känner jag mig aningens febrig också..får kolla upp det.
Har ju ingen lust att vara hemma imorrn men det kanske är bäst..inte roligt att jobba när man är såhär sjuk. Tycker de e jobbigt nog när jag inte är sjuk... Börjar bli riktigt less förövrigt också..känner mig klumpig och har ingen ork me nåt.. Fast, jag gör ju grejer hela tiden ändå. Mitt liv står liksom inte still bara för att jag inte orkar..måste ju handla, städa, tvätta, ta hand om Theo framförallt ändå!
Stor skillnad mot förra graviditeten..då var jag pigg dessa veckor. Nu går det käpprätt neråt..räknar ner till den dagen jag får gå hem. Samtidigt inte för jag undrar ju hur jobbigt det kommer bli att vara hemmaa med Theo så mycket när jag bara blir större och orken mindre.
Han är fruktansvärt klängig på mig och slår och har sig. Gnäller och gråter för precis allt!! Har ju trott att han börjar bli sjuk igen men inser att det inte alls är så..utan bara att han känner på sig att nåt är på gång.
För han är inte alls så mot Robin. Igår fick jag inte lägga honom utan det skulle pappa göra. Skönt, tänkte jag då! :) Så han har nån slags hatkärlek till mig just nu..hoppas det går över fort!!!

Idag har vi iaf varit ute..även om det tog ett jäkla tag att komma ut..o cyklad på hans trehjuling! Det var skoj!!
Han kan trampa men har inte fått in den riktiga tekniken. Det är ju så grusigt också så lite svårt att ta sig fram, men snart så!! :)


Kommentarer
Postat av: linda

Jag och levi kommer till er när ni skall vara hemma så det är lungt gumman. Kramar linda

2011-03-31 @ 15:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide