Bläää...

Känner mig deppig och illamående. Skumt. Hoppas verkligen inte att det är magsjukan...utan bara att jag är sliten. Har varit helt slut idag. Men Theo vägrar ju sova på dagen så ingen vila ingen ro.
Har inte haft ork att gå ut heller för den delen..känns inte kul. Vill att Theo ska få vara ute så mycket som möjligt men ibland orkar man bara inte.. Han har vart på sitt allra bästa gnälligaste humör också!
Han var helt slut så han somnade på 1minut strax före 19. Skönt!!!
Så jag får väl ta mig en kvällsmacka (eller två...) och krypa till kojs jag med. I helgen har vi barnvakt så vi ska se på melodifestivalen med kära vänner!! Ska bli mysigt! Robin har redan börjat ladda inför schlagern.. ;)


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag hoppas oxå att du inte får kräksjukan...Jag befinner mig just nu i slutfasen av denna sjuka och mår inte alls gött :(( En natt med spy, en dag med feberfrossa, en natt med god sömn och idag både illamående och febersvettningar ;( Hoppas du klarar dig.

Kramizar Tina

2011-03-12 @ 09:36:08
Postat av: Iris

Ingen magsjuka här inte..gött!! :) Hörde av Anna att du var dålig...usch och fy!!! Jag är icke avundsjuk...hoppas du mår bättre nu!! KRamkram

2011-03-13 @ 18:41:47
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide