V.19

I torsdags gick vi in i V.19...herregud så fort det går! O imorgon ska vi på ultraljud...!!!!! :):):)
Kan inte fatta riktigt..känns såå långt borta men nu är det ju egentligen inte det. Skönt! Vill att bebben ska komma NU!! Undrar om vi får se vad det blir...hm....det återstår att se. En bild kommer imorgon.
Såhär ser vi iaf ut just nu:


V.19 (18+3)

Börjar verkligen känna mig gravid nu...inte lika smidig, även om magen inte är så stor. Är rätt trött, hela tiden!
Äter inga tabletter mot illamående längre men var tvungen att köpa järntabletter och känner mig piggare men ändå inte riktigt 100. Men men..det tar väl ett tag att fylla på nivåerna. Ska bli spännande o se mitt hb-värde när jag ska till barnmorskan. Kanske får bli o ta 2 tabletter per dag denna gång.
Ska även börja fylla i havandeskaps-papper från Försäkringskassan. Jättekul...verkligen.. :/
Undrar på om jag verkligen får full havandeskapspenning denna gång..har liiite annorlunda arbetsuppgifter denna gång och en helt annan chef som kanske försvårar det hela. Vad vet jag..ska iaf söka fullt så får vi se vart det hamnar. Får jag inte så ska jag ta föräldraledigt. Det finns ju en risk att jag blir sjukskriven också men det är så knövligt med att få det godkänt osv så helst inte... Får se hur det blir men ska definitivt inte jobba längre än sista april. Punkt slut. Känns som en evighet. Varje timme är en evighet så vet inte hur jag ska palla med så länge.
Men det är mest psykiskt jobbigt men jag märker ju hur det i sin tur påverkar mig fysiskt..inte kul.

Jaja..det var ju bilden jag skulle visa, inte skriva en novell.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide