V.17

Shit vad tiden går fort nu! Idag har jag köpt mammabyxor. Tog storlek 38 för sist vet jag att de blev så trånga över magen tillslut..men de var stora och satt inte åt ordentligt o då könns det istället som om de åker ner. Vill inte gå o dra upp dom hela tiden så det får bli en storlek mindre.
Imorrn ska jag hämta kläder från Hm på kiosken.. Beställde ett par treggings. Blir nog bra får jag hoppas..
Annars känns det inte såå mycket i magen. Det bubblar lite då och då och det känns som att bebisen spänner ut eller vad man ska säga... Nåt händer därinne iaf men inget jättestarkt än.
Lustigt ändå vilken skillnad från förra grav. Då kände jag första rörelserna runt V.20. Nu började jag känna i v.15-16. Men i gengäld så vet jag ju hur det ska kännas...det visste jag inte då!

Såhär ser jag ut nu:


Härliga märken efter mina mamma-leggings! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide