Shit!

Gud vad tiden går fort!!! Insåg just att vi åker till Teneriffa om 19 dagar... Måste börja tänka och planera. En del har jag redan lagt fram men det kommer ju behövas en hel del annat. Ett mindre apotek tänkte jag ha med ifall Theo lyckas bli sjuk därnere. Måste ringa bvc och höra om de har några tips och råd.
Nån som åkt med småbarn och har bra tips så kom gärna med dom! :)
Måste ringa försäkringsbolaget och kolla upp alla försäkringar..på oss och på kameran. Hahha..kameran är lika viktig som oss! ;)
Måste inhandla diverse saker...plocka fram badkläder, kolla om jag har några sommarkläder som passar.
Puh...o mitt i allt så är jag pank. Jättebra tajming. Men jag får låna av mig själv helt enkelt...såå tråkigt att behöva göra allt sista veckan. Är nog så mycket då ändå.
Vi ska även ha 2 kalas för Theo som fyller 2år den 26:e. Robin åker till Sälen några dagar också.
Men jag jobbar som vanligt..alltså inte så mycket somd et blev i december så det är skönt! :)

Jajaj...vilka värdsliga problem. Det är inget problem alls för mig men jag måste bara samla ihop huvudet lite! ;)

Imorrn ska jag leta mamma-byxor på HM och så ska jag jobba med Anna!! Äntligen..! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

soppor! :) Blir man sjuk är det suveränt att ha med. Gu så kul, hoppas ni får en jättefin semester! Kolla www.laredoute.se ganska bra mammakläder o lite billigare. Kramar!

2011-01-10 @ 08:24:45
Postat av: Johanna

Något för dåliga magar kan vara bra. Handsprit... mycket aktivering, typ leksaker och film.:)

2011-01-10 @ 13:01:44
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Angela

Beställ de där sjukförsäkringskorten från försäkringskassan. Glöm inte Theo.. =) Hade med mig majskrokar och böcker på planet när vi var på Kreta i höstas.. Glöm inte att gömma några för hemresan.. Har han fyllt 2 när ni reser?? Har han inte det så kommer ha ju att få sitta i ert knä. Och så får han ju ingen mat på planet så det måste ni ha med i så fall. Sen kan jag inte komma på nåt mer just nu..



A

2011-01-10 @ 21:12:30
URL: http://massamumsigt.blogspot.com
Postat av: Angela

Beställ de där sjukförsäkringskorten från försäkringskassan. Glöm inte Theo.. =) Hade med mig majskrokar och böcker på planet när vi var på Kreta i höstas.. Glöm inte att gömma några för hemresan.. Har han fyllt 2 när ni reser?? Har han inte det så kommer ha ju att få sitta i ert knä. Och så får han ju ingen mat på planet så det måste ni ha med i så fall. Sen kan jag inte komma på nåt mer just nu..



A

2011-01-10 @ 21:24:31
URL: http://massamumsigt.blogspot.com
Postat av: Iris

Tack tjejer för tipsen!! Bra att du påminde mig om korten Angela. När jag skulle beställa dom var sidan knas.. Han fyller 2år 2 dagar innan vi åker! :) Blir ju dyrare men skönt att han har egen stol och mat på flyget! :)

2011-01-10 @ 21:26:51
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide