Otippat?!

Theo lyckades inte hålla sig frisk till resan...trodde verkligen det skulle gå men i fredags kom han hem från dagis med lite snuva. På kvällen/natten kom hostan och på lördagen var förkylningen ett faktum. Suck..men det var liksom inget allvarligt. Lite förkylning har ingen dött av så han fick gå till dagis på måndagen. Han var pigg som vanligt och ingen hosta på dagarna så tyckte han kunde gå...
Men imorse så tänkte jag att de är bättre vi går iväg till doktorn och kollar upp han ordentligt så han inte blir värre sjuk på resan. Mamma/mormor fick gå iväg till han då vi var på ultraljudet..
Han hade inga streptococker men lite förhöjd sänka. Den va på 20 och ska helst vara 8 el mindre.. Så imorrn ska vi dit igen för att ta nytt prov o se om den stigit. Han hade iaf ingen som helst feber nu på eftermiddagen/kvällen. Det var liiite lite rött på ena trumhinnan. Det jag verkligen inte ville!!!
Men vi får hoppas det var falskt alarm. Märks imorrn vad som sker..inte kul o flyga när man e sjuk.. :(
Stckars lilla Theo! Men han är pigg o glad iaf..mest jag som e orolig! Vet vad ont det kan göra i öronen om man flyger med förkylning.. Vi laddar med nässpray!!!

Har flängt runt halva stan idag för att fixa en massa inför resan. Känner mig nästan redan bankrutt...bläää.. Jag som fick en bra lön. Sista jag köpte var en örontermometer då Theo blir vansinnig och att vi i stort sett aldrig tagit tempen hela tiden som det tar innan den e klar.. Han flänger runt så mycket att det går inte.
Den får banne mig Robin betala...om han bara visste vad pengar jag lagt på detta..han tror att solkrämen bara hoppar in i väskan av sig själv, o dessutom betalar sig själv. Vaddå..har DU betalat den?! :) Typ så.. 
Badblöjor har vi köpt också..eftersom det mest blir poolbad så känns det bäst om olyckan skulle vara framme!

Nu måste jag sova om jag ska orka med morogndagen...sista arbetsdagen på ett tag.. :)
Robin ska jobba halvdag och vabba resten så jag kan jobba. 
Men först ska vi till Vc för stick i fingret. Men det går nog bra, idag hade han inte sagt ett ord! Bästa storebror! :)

♥ 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide