Oj är det ett nytt år nu??!!

Ja man kan ju säga att jag är lite sen av mig... Självklart har jag firat nyår och fattat att det är 2011 men ändå. Tiden går så jäkla fort och det känns som att det var sommar nyss!
Gör en liten lista för 2010.. 

År 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, vi flyttade till hus!!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Mmm, några bekanta!
4. Dog någon som stod dig nära? Farmor och Robins morfar.
5. Vilka länder besökte du? Sverige, sverige och sverige. Görgött!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Näää, har det mesta jag vill ha. Skulle va en lillebror/syster till Theo då!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Oj..26 januari då Theo fyllde 1år.
8. Vad var din största framgång 2010? Vette katten.
9. Största misstaget? Har inte gjort några värre misstag tror jag. Hoppas jag!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld och feber men inte skadat mig som tur e!
11. Bästa köpet? Min julklapp som pappa och Robin köpte. :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Huset!!!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Theo gör mig alltid glad...
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Minns aldrig namnet på låtar..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sagt nej lite oftare..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma!! Med familjen.
19. Blev du kär i år? Inte i någon ny men Theo och Robin är jag alltid kär i!
20. Favoritprogram på TV? DH, Hollywoodfruar, Bonde söker fru..osv.. ;)
21. Bästa boken du läste i år? Läckbergs sista 2..Dödergök, Smuts. 
22. Största musikaliska upptäckten? Jay Smith??
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mm...massage tror jag!
25. Något du önskade dig men inte fick? Fred på jorden, typ.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Men gud, jag minns ju inte vad jag åt igår. Hur ska jag veta de?? Jobbade förmodligen. :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Detkan man inte veta ju..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Som den alltid är, ganska vardaglig.
29. Vad fick dig att må bra? Theo!!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vin Diesel. Alltid! ;)
31. Vem saknade du? Många.....
32. De bästa nya människorna du träffade? Flera stycken men kan ju inte skilja på åren..haha.

Ja detta blev ju ingen rolig lista kan jag tycka nu i efterhand. Kommer ju inte ihåg ett skit från detta år!! Kanske borde läsa igenom bloggen lite??! :)
Så jag vet vad jag gjort..


Kommentarer
Postat av: a. stolpe

Har du dumpat den käre SHELDON

2011-01-05 @ 23:35:27
Postat av: Iris

Ajdå...hur kunde jag glömma SHELDON???!! Dåligt av mig, självklart är jag kär i han varje dag också! ;)

2011-01-08 @ 12:30:34
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide