I min ensamhet!

Sitter jag nu här...i vårt tv-rum nere mot altanen medans Theo sussar gott. Våra soffor i andra v-rummet har åkt till sina nya ägare.. :( 
Theo var helt förskräckt när de var borta.. Han sa hela tiden: -Offa...??!! Botta?! Offa..offfaa...
Lite ledsamt är det..haha..även om det bara är soffor! Vi har verkligen älskat dom sofforna men nu äär det dags med en ny...längtar!
Ska förmodligen hämta den på måndag...kanske kanske imorgon. Beror på när min kära sambo kommer hem från Sälen.
Får spendera kvällarna i den andra soffan. Det är ju mysigt här nere också men så jäkla svinkallt!! Men så är jag ju frusen också. Dåliga element och dålig isolering blandat med dåliga fönster gör att det blir kallare här.
Sen når ju inte luftvärmepumpen hit ner heller.. Liiite varmare har de blivit med lite ljus o så men men.
Snart äre ju natta så då får jag inta sovrummet.
Men först!! Ska jag göra listor...ständigt dessa listor. Måste förbereda lite inför kalasen nästa helg. Jag vet vad det blir för mat men det är ju lite o handla. Måste ju synas att det är barnkalas!! Ballonger har jag men vill ha nåt mer...hmm...får klura lite på det. Tårtan måste jag också lösa. Funderar på nåt simpelt som glass..o bygga till en bil..alltså en-litersglass som man bygger ihop. Sen lite nonstop el dyl. som dekoration!
Blir nog grejt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide