Ensam hemma!

Eller inte riktigt...jag har ju Theo! :) Idag fick jag hämta honom på dagis..det brukar ju vanligtvis vara Robin som gör det. Men nu äre så att pappa är i Sälen med 10 andra killar. Hur ska detta sluta?! ;)
Lite tråkigt att han inte är hemma men jag ska erkänna att det är rätt gött också! O få göra vad man vill...gör jag iofs annars också..haha..men ändå.
Tycker det är väldigt viktigt att man har kvar ett "eget" liv också och inte växer ihop fullständigt! :)

Det jag egentligen skulle blogga om nu var om en olja jag använder på magen nu när den växer.
Weleda havandeskapsolja heter den och är super! Känns skönt mot huden nu när det börjar strama..o jag är sååå torr nu under vintern så då är det extra skönt med en olja och inte vanligt lotion.
Fick inga bristningar när jag väntade Theo men tror egentligen inte det beror på oljan men visst kanske den hjälpte till..liiiite. Tror det är nåt vissa får bara. Går inte o göra så mycket åt det liksom... :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kanske jag är lite knäpp men olja även in perineum...ja du vet, där nere. Det sägs bli mer elastiskt om man tänkt föda vanligt. Tror absolut oljan hjälper magen på traven. :) Ska genast köpa den o prova. Hade sheasmör sist. Söndag 20.00 Solsidan :) Kramar

2011-01-14 @ 20:48:28
Postat av: Iris

Solsidan ska jag absolut inte missa! :) Tack för påminnelsen!

Jag smörjde även in med en förberedelseolja "där ner" sist. Kan bara säga som så att det hjälpte inte ett dugg. Därför föder vi med planerat snitt denna gång. :/

Hoppas oljan hjälper dig!! Har också ett body butter..oliv som jag tar ibland. Funkar också bra! KRaaam

2011-01-15 @ 08:57:02
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide