Efterlängtad!

Igår skruvades det och grejades det här hemma..det var delar överallt! Theo älskade det! Hahaha...
Han sprang runt på delarna och hittade kojor överallt o var helt exalterad!! Haha..när väl soffan var ihopskruvad sprang han mellan örnen..fram och tillbaka fram och tillbaka...osv osv... :)
Han var helt svett tillslut lillen!! Så go så..


Lillskrutten springer runt runt...o Ior försöker hänga på!

O där hängde sig allt..går inte o få fram mer bilder så di kommer imorrn då! Sånt e livet..de blir
aldrig som man tänkt... :/

Hursomhelst så har denna dagen varit piss..eller inte heela dagen men stora delar. Har verkligen inte varit i form. uvudvärk deluxe..tjaj tjat tjat. Måsten på jobbet och min hjärna går på högvarv. Vill bara ta det lungt och inte stressa..men det är svårt. Är mycket nu!
Även om det är roliga saker som händer så är det en del o tänka på. Kalas i helgen. Vad ska vi äta? När ska jag handla? Städa? Ska vi göra en eller två tårtor?
PAcka in presenter. Packa inför resan. På tisdag är det UL :), synundersökning, klippning, inhandling av diverse saker till resan. Uuhhhh....men som sagt, i-landsproblem.
Men jag känner i kroppen att jag behöver lugn o ro. Tur vi ska på semester!
Men såå mycket semester blir det inte med barn men ändå..ska bli så jäkla gött o lämna allt huvudbry hemma o bara mysa med min familj!!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide