Big difference!

Kom på att jag kan jämföra magen från förra graviditeten. Såhär blev det då. Ganska stor skillnad!



Det känns som om magen var extra stor/svullen igårkväll när kortet togs men det är ändå en STOR skillnad! :)
Jag var ju smalare från början när jag väntade Theo. Nu hade jag 5kg+ och en mage som var otränad och uttänjd! Tror nog det jämnar ut sig ju längre graviditeten går.
Just idag längtar jag extra mycket till juni....vill ha bebis nu!!! :)
Men det känns ändå inte riktigt verkligt än. Efter ultraljudet kommer jag känna annorlunda..magen kommer vara större, jag kommer känna mer rörelser osv. Men snart snart är det dags!


Kommentarer
Postat av: Frida

shit vicken skillnad på mage....!!!



Tycker mammakläderna är knasiga på hm. Jag måste köpa en jättestor storlek men med de vanliga kläderna har jag medium. Jag fick skicka tillbaka nästan allt ajg beställde nu.....knas

2011-01-14 @ 10:23:49
Postat av: Iris

Har hört fler säga det...men jag har fått gå ner!! i storlek...görkönstigt! Beställde M i ett par treggings och de hängde o va skitstora...så jag får helt enkelt prova i butik o inte beställa. Blir så tråkigt o skicka tebaks hela tiden! Fyndade iaf en tröja på rean! :)

2011-01-14 @ 19:46:57
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Syrran

Tvillingar?

2011-01-16 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide