V.23

Även om juni känns väldigt långt borta så vet jag att det kommer gå fortare än jag tror. Hinner inte med att kolla vad som händer i varje vecka alls..ibland tittar jag men långt ifrån alla veckor.
Det blir inte alls lika mycket fokus på graviditet nr.2...man har ju en till att ta hand om osv.. Tiden finns inte. Men längtan är mnst lika stor för det!! :)
O denna gång har vi ju allt ordnat..vi behöver inte köpa en pinal om vi inte vill. En barnvagn visserligen med tanke på att vi sålde vår gamla häromdagen! :)
Ska även köpa lite nya kläder som vi kan ha på bb..men annars så...nej..vi har ALLT! :)
Skönt iofs men det är lite mysigt att få pyssla och köpa grejer till den nya medlemmen. Vi håller ju så smått på med hans rum iaf och det är ju jättekul! Ska inte tapetsera om men vi ska ha ett tyg på väggen där spjälsängen ska stå. Som en fondvägg..måste bara hitta ett fint tyg som jag gillar!

Magen växer på och blir hårdare och hårdare för varje dag som går...har gått upp 2-3kg så känner mig smidig..typ! ;)
Bebis sparkar hårdare och hårdare..nu kan man känna på utsidan men Robin har inte lyckats känna nåt än...det ska ju tajma också. Inte helt lätt!!

  
                V.23 (22+2) Lillebror                                                 V.23 (22+3) Storebror

Nu blev det ju 2 helt olika bilder men man ser ju tydligt att magen är annorlunda nu. Mer spetsig och putar lite mer. MEn de börjar bli mer och emr lika tycker jag. Sen ser man ju en jäkla skilland i hudfärg!! O lite fastare och fräschare helt enkelt...puhh...det är inte lätt.. Det bästa är att inte jämföra kanske. haha.. 

Vill bara säga att när jag jämför..så är det ALLTID med mig själv och med mina graviditeter. Tycker inte man ska eller kan jämföra med andra. Hur de mår, ser ut, känner osv... Det går helt enkelt inte!

♥            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide