V.22

I söndags gick vi in i V.22.. Bebis sparkar och har sig mer och mer. Det är såå mysigt!
Varenda gång jag ska lägga Theo så har jag honom i famnen tills han somnar...förhoppningsvis! ;) Då vaknar alltid lillebror till liv och buffar o har sig. Syskonkärlek! :)
Sista veckan har magen blivit mer rund och putande...den börjar liksom längre ner nu. När jag väntade Theo började magen jättelångt ner och steg mer och mer.. Denna graviditet tycker jag att magen har varit högt upp från första början..men inte där nere.. Skumt. Men har nog varit ganska svullen tidigare..nu känns det som att det bara är mage. Har inte vägt mig på nån bra våg men tippar på att jag gått upp ca 3-4kg. Jag kan ha alla kläder förutom jeans och så. Har samma storlek på mammabyxorna som jag har på vanliga..
Ska iaf bli spännande o väga mig och sen jämföra alla mått och värden på prover när jag kommer till barnmorskan nästa gång.
Har försökt ringa dom idag men inte kommit fram..får göra ett nytt försök imorrn. Ska försöka få ett läkarintyg på min rygg. Kanske bli lättare att få igenom havandeskapspenning då. Får se.. men hursomhelst så ska jag ändå gå hem 25april. Känner att jag behöver vila redan nu...är sjukt trött!!! Fattar inte vart det komemr ifrån. Jag äter bra och rör mig..typ. Har ätit järntabletter i flera veckor nu så depåerna borde vara påfyllda..men men.

Såhär ser man ut nuförtia:


V.22 (21+1)


Kommentarer
Postat av: Sara & Siri

Vi har köpt en Phil & Ted, känner mig väldigt nöjd (även om jag inte provat den med två barn ännnu.. men). Det är ju en kompromissvagn alltså inte full komfort för bägge barnen men ändå ett bra alternativ när man ska försflytta sig med två barn.



Lycka till !!

2011-02-21 @ 10:20:14
URL: http://www.metrobloggen.se/saraabrahamsson
Postat av: Iris

Heej! Jag förstår vad du menar.. O den är ju vääldigt smidig! Vi ska behålla Emmaljunga sulkyn ifall vi är två vuxna..då kan man ta en i varje! De andra vagnarna var ju minst 75cm i bredd...kommer ju knappt upp på bussen då.! ;)

2011-02-22 @ 07:22:20
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide