V.21

Hjälp nu går det undan. Säger jag ju hela tiden men bara för att vi är över på andra halvan av graviditeten så känns det som det gått såå fort! O nu är det liksom nedräkning..ska bli helt underbart!

Bebis sparkar och rör sig ganska ofta nu..man känner inte såå mycket på utsidan än. Kanske för att det inte är så starka sparkar eller för att moderkakan ligger i framvägg denna gång. Kanske också därför jag tyckte magen blev stor så fort! Magformen dennna gång är helt olik tycker jag. Mycker bredare och mjukare.. Sist var magen stenhård från första början, med eller utan sammandragningar! Nu har jag lite mer fett på magen och som sagt en moderkaka fram..Så kan det gå!

Såhär ser man iaf ut nu...


Jag tycker inte magen har växt alls sista veckorna..den har liksom planat ut men det är bara skönt.
Det kommer nog ta omtag nu i några veckor o växa på i rasande fart.. Märks ju att bebisen blir större eftersom han sparkar hårdare o hårdare och man känner honom lite genom magen..

Har inhandlat hela 3 saker till lillbror..

Blöjor är bra att ha.. Fick med dom på köpet när det var 3 för 2 på alla blöjor på Willys.
Bäst att ladda upp!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide