Vaken-natt!!!

Idag är man sliten..minst sagt!! Theo har varit vaken mellan 00-04-30 inatt..herregud vad hände???
Så jäkla jobbigt....hade hunnit sova en timme innan han vaknade. Trodde han somnade om efter att jag varit inne till han men icke..så hämtade in han till min säng där han sovit sista 2 nätterna.
Låg bara o sparkade och flängde med armarna. Grrrrrrr....
Va så trött så det sved i magen och jag mådde illa. Robin fick ta han. De la sig i extrarummet. Jag var fortfarande arg och frustrerad över att inte då sova så kunde jag somna om då?? Nej..självklart inte.
HÖrde dom flera gånger och tillslut..när klockan var 04 så fick jag nog o gick upp o gjorde välling. Somnade han då?? Neeej. Fick verkligen visa vem som bestämmer och tillslut efter många om o men så somnade ungen. Vet ärligt talat inte vad jag hade gjort annars...
Vaknade 07.40 o jag kände direkt NEJ!!!! För tidigt...3,5timmars sömn är inte tillräckligt! La han i min säng o då somnade han om. Blev lite paff...men guud så gött. Sov till 09.20.. Det var skönt även om man är väldigt trött idag! :)
Som tur e kommer det en ny natt och den hoppas vi blir bättre så vi får soooova!!!!

Robin är hos min pappa o kollar hockey..jag äter chips och dricker cola. Tittar på Melodifestivalen och tycker det mesta är dåligt..men visst, det är alltid svårt när man hör en låt för första gången. Det kan ta ett par-tre gånger innan låten kommer till sin rätt. Tycker iaf att Playtones (hmm...heter dom så??) var bra!! O även Sara Varga och Sebastian. :) Kul me lite bättre låtar detta året..har vart mest skit sista åren.

Hoppas ni har en bra helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide