Sömnen dåra.

Denna natten har varit låååång. Önskar att det hade en lång natt med sömn men tyvärr. Vette katten vad som hänt men Theo har börjat vakna på nätterna igen.. Inatt var jag uppe 4ggr och Robin 2ggr. Uh...inte kul!
Låg vaken mellan 03 och 05.30...såå drygt!! Även om jag vilar kroppen så är det sömn jag behöver.. Skulle kunna sova 10timmar per natt..inga problem.
Jag lägger mig ändå i såpass bra tid att det kunde vara möjligt med iaf 9timamrs sömn men icke.
Inatt gav jag han tillslut välling men han somna ändå inte. Då väckte jag Robin o sa att jag pallar inte mer.. Är såå sjukt trött!!
Hade tänkt o greja lite nu på morgonen o kanske gå ut o åka pulka men nej..finns ingen energi till det.
Får bli en stund ute innan dagis istället..

Kanske blir bättre när han får en ny säng??!! Kanske är det de sista tänderna som kommer?? Mardrömmar tror jag inte på...då skulle han vara mer ledsen när han vaknar.. Hmm...får helt enkelt hoppas det blir bättre annars blir det inte roligt framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide