Mammakläder!!

Det är ingen lek o hitta bra mammakläder i stan. Det finns i princip 2 affärer som har ett någotsånär utbud. H&M och VeroModa på Bergvik. Så det har inte varit lätt o hitta byxor..o inte i min storlek..tycker allt är stort och sitter könstigt. Har velat ha ett par svarta slimmade jeans/byxor men inte hittat nånstans.
Men så idag...går jag in på H&M och tittar runt. Jag hade en clubrabatt på 50:- om jag handlade för 300:-..o så hade jag fått en värdecheck på 100:- för att jag är sån jäkla bra kund! ;)
Så byxorna kostade 250:-...väldigt överkomligt och min tajta budget höll!! :)
De satt som ett smäck när jag provade dom nyss också...gött! Så nu kan jag varva mina legging och mina mer slappa brallor med dessa. O vips kan jag även använda en hel del tröjor som jag inte kunnat innan. Som inte passat till byxorna eller som inte varit tillräckligt långa över leggingsen.
Fanns ingen bild men kanske får ta en idolbild på mig själv imorrn eller nåt..! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide