Less...

...på allt! Ingen lust till nånting...skulle behöva ligga på en strand i Thailand och drick en alkoholfri drink, läsa en bok och bara vara. Helt själv!
Mest av allt har jag ångest över att behöva gå till jobbet imorgon. Vill inte alls. Det tråkiga är ju att det påverkar folk runt omkring mig... Är inte riktigt mig själv. Hade tänkt göra mycket idag men det går bara inte..orkar inte prata me nån. :(

Har börjat skriva om Teneriffa men just idag känner jag inte för o skriva nåt om det..får bli när humöret är bättre.

Istället får ni en bild från vår rabatt där lökarna är på väg upp. Ajabaja..lite för tidigt!!! Får hoppas dom klarar sig o inte fryser ihjäl.. Men men,,det var iaf nåt positivt som hänt idag! :)





Det finns ju en person som alltid lyser upp min dag...o det är solstrålen Theo..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide