Humörsvängningar deluxe!!

Jaja...jag vet att det svänger rejält i mitt humör. Men är man trött o gravid så blir det lite fram o tebaks..tro mig!!
Nu är jag iaf GLAD!!! Ok?!! :)
Shit..jag vet att jag var känslig förra graviditeten men såhär? Nee...nu är det ordentligt alltså. Hahhha..men sina vänner har man ju både i med och motgångar så jag hoppas ni står ut med både den negativa Iris och den positiva Iris..! :) De går ju över liksom.. :)

Igår hade jag iaf en massa värk i magen. Det var nog med största sannolikhet växtvärk i livmodern. Bebisen ska ju växa nåt enormt nu de närmsta veckorna så inte så konstigt. Men vore bättre om jag hade värk när jag var ledig. Men sånt kan ju inte jag bestämma! ;)
Han sparkar iaf för fullt..idag har det varit livat största delen av dagen! Roligt! :)
Jag och Theo gick ut och skottade garageuppfarten innnan Robin hann komma hem. Kom på att han inte hade kommit upp annars..o plogat våran gata har de inte gjort heller. Än..gud vet när de gör de. Känns som man bor ute i skogen men jag bor för fan i stan!! O de plogar VÄLDIGT dåligt på denna gata. ALLA som varit ute med bilden på gatan idag har nästan kört fast! Vi körde fast flera gånger bara när vi skulle backa ut ena bilden för att köra in andra i garaget. Tröttsamt men skönt att åka buss för min del! Även om de är sena överlag så har jag förståelse för det. Det är fler som åker buss när det snöar och svårare att ta sig fram=förseningar!
Men barnvagnen får stanna hemma så imorrn blir det pulkan till dagis.. Theo blir nog väldigt nöjd med det! :)

Nu..kvällsmat och sen natten! Theo sov bättre inatt men ändå lite oroligt. Får hoppas denna natt blir bra! :)

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: camilla

japp vi tycker om dig både arg, ledsen å glad!du är bäst!

2011-02-11 @ 06:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide