Hej o hå

♥Vad fort helgen går!!! Whyy?? Jag har ju jobbat så kanske är därför... Vi hade även vänner här igårkväll på middag! Det var jättetrevligt och jag hann precis klart med maten till de var här.. Sen dröjde det visserligen ett tag innan vi åt för de skulle gå husesyn o så! :)
Jag..eller snarare vi hade gjort potatisgratäng och köpt rostbiff. Gjort en sallad och en kall basilikacreme. Görgött blev de!! Tror de andra tyckte de me! Till efterrätt gjorde jag en vit chokladmousse med hallon. Görgött de me! :)

Theo var övertrött och gick mig på nerverna...men han somnade tillslut hos pappa. Hos mig gallskrek han! Härlig tid detta! Känns som han har kommit in i trotsåldern...uh...vill inte men det är bara o ta de som de kommer.
Han är ju såå klängig nu också. O speciellt på mig. Antar att det delvis beror på att han märker av de här med bebisen i magen osv..lite konkurrens redan eller nåt. Men men..
Han är ju väldigt snäll och rolig också!! :) Igår började han med ett nytt ord.. INTE! Hahaha.. Robin o Theo körde mig till jobbet. Då sa jag att mamma ska jobba nu. Då säger han direkt -Inte!! Inte!! O blev jätteledsen...
Frågar man honom om en puss eller kram. -Inte! Hahah..
Så ordet nej är nu utbytt till inte på obestämd tid.. :)

Han pratar även en del om lillebror..eller boobor som han kallar honom. :) Det är mysigt att han vet att han ska få en lillebror..han fattar självklart inte allt men ändå. Ser vi en bebis nånstans så säger han -Låna bebis. Gulligt!

Hursomhelst så avslutade vi kvällen runt 01..det är gööörsent för mig men jag var ändå inte så trött. Men somnade som en stock efter en nappinstoppning hos Theo. Sov hela 6timmar i sträck innan jag fick masa mig upp.. Ville och kunde definitivt sovit flera timmar till men det får jag väl göra när jag blir gammal.
Var ändå skönt med 6 timmar i sträck..det var längesen!!

Nu är det Big Brother...jag vet jag är nörd. Hahah.. men ska sova snart. MÅSTE få mig mer sömn än sista nätterna denna vecka. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide