Åhh....

...saknar mina tjejkompisar. O jag saknar egentid. Har inte haft nån sådan sista tiden. Men det har helt o hållet varit med vilja!! För det var såå mycket i höstas..fest hit o dit, bröllop osv. Det har förståss varit jättekul men ibland är det skönt o bara vara..speciellt att få vara med sin familj. Det är viktigt!
Men nu behöver jag en break..från min kära lilla familj..hihi.
Så på torsdag ska älskade mamma o syster passa Theo så jag kan träffa min vapendragare Tina för en lunch/fika på stan. Ska bli såå gött!! O en tur kanske det blir också.. :)
Tjejträff tänkte jag ha så fort Frida kommit hem från Thailand...det finns en tanke om att ha bastubad, spel och tacomys. Får se hur det slutar...det blir iaf skönt o få träffas o prata!! Man behöver det!! :)

O på lördag kommer det några vänner hit. Så vi ska bjuda på mat...det blir icke trerätters men iaf varmrätt och efterrätt. Det viktigaste! :) Efterrätten är bestämd...men huvudrätten har vi inte kommit fram till än..tror jag.
Det får bli nåt vi kan förbereda mycket och som går rätt fort då jag jobbar hela lördagen.
Efterrätten tror jag att jag tom kan göra på fredagen..hmm...får fråga Emma på jobbet som bidragit med receptet! :)

En dusch och en tandborstning sen är man redo för sängen!!!!! Hoppas på 10timmars sömn men
får nog vara nöjd om det blir 6...


Kommentarer
Postat av: camilla

jag saknar er tjejkompisar med!!!en tjejträff låter superkul! jag kommer!!hjälper gärna tilll också iris ,det vet du man behöver inte göra allt själv!

2011-02-23 @ 06:30:03
Postat av: Trevligt

Gud vad vi hade trevligt!!! Kunde suttit kvar ännu faktiskt. 5 dagar senare och fortfarande ha mycket att prata om. Längtar tills dina barn är vuxna så vi kan åka på utlandssemester tillsammans. Det skulle vara något det. Eller vad tycker du?? Massor av kramizar till dig från mig

2011-03-01 @ 19:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide