Vädret styr!

Så är det ju, att vädret styr mycket. Men shit vad tråkigt det är att det ska göra det. Vädret kan man ju inte göra ett skit åt, det kvittar ju att de gör prognoser för 2 veckor framåt, det stämmer ju aldrig ändå.
I sommras var det knappt så det stämde 1 dag innan..
så jag brukar ta dan som den kommer. på morgonen tittar jag på hur många grader de är o så klär jag mig och barnen efter det. Vi måste ju ut i alla väder så det gäller o ha bra käder!

Nu var det inte detta jag skulle komma till. Utan det jag tänkte var att om det fortsätter med detta milda väder hela vintern så kommer vi kunna renovera vårat badrum MYCKET tidigare än tänkt...
Vi får ju pengar över varje månad som automatiskt kan gå över till sparkontot då... Snälla tomten!

Nu har vi ju köpt skidor till Theo i julklapp så visst vore det kul me lite snö också. Men vi får se helt enkelt! Det blir bra vilket som!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide